9 Ocak 2017 Pazartesi

KATİL

sen benim saklım ol bundan sonra. kimselere söyleyemediğim, gözüm gibi koruduğum, üzerine titrediğim ol. madem kimselere söyleyemedin beni, utandın, korktun, çekindin, şimdi ben de seni alıp en derinime gömüyorum o vakit. gözlerin karanlığa alıştığında anlat bana gördüklerini. saklı tutulmak insanı bilge yapar. gün ışığına çıkamazsın, çıkıp da yüzünü güneşe dönemezsin, loşluklarda durur görünmemeye çalışarak gözlersin. insanlarda kendine bakarsın, sende ne gördüklerine, gördüklerinde göremediklerine. onların bilemedikleri seni üzer. üzer. üzer. bilsinler istersin, bilirlerse daha çok, daha çok, daha çok... her şey daha çok sanırsın. değilse değildir ama sen hep sanırsın. ben çok üzüldüm. onların bilmedikleri her şeyimi çirkin sandım. soldum. sindim. şimdi sen de benim saklımsın sevgilim. bunu bilmeyeceksin hiç. solmayacaksın. sinmeyeceksin. öyle sanacaksın. içimde solgun bir umut var şimdi. öleceğine dair. 

Hiç yorum yok: